Vše o nákupu

orient-food
 

Vše o nákupu na Orient-food.cz 

Jsme největším e-shopem s potravinami z Indie, Pakistánu, Saudské Arábie na našem trhu.

V našem sortimentu naleznete více než 1200 ojedinělých produktů k dostání do 24 hod.

Způsob dopravy a ceny

Druh dopravy Cena dopravy při objednávce
nad 1499 Kč
Cena dopravy při objednávce
pod 1499 Kč
Dobírka
Uloženka ZDARMA 65 Kč 35 Kč
Geis  ZDARMA 75 Kč 35 Kč
Geis - Slovensko 30 Kč 90 Kč Pouze platba předem
Česká pošta
Balík na poštu
ZDARMA 90 Kč 35 Kč
Česká pošta
Balík do ruky
ZDARMA 90 Kč 35 Kč
Osobní převzetí

ZDARMA ZDARMA Nutná platba předem

 

 

Ceny uvedené výše jsou dle standardního ceníků a mohou se lišit v závislosti na časovém období, nebo konání speciální akce.
V případě, že je celková váha zboží více jak 20 Kg, mohou být zásilky rozděleny do 2 až 3 samostatných zásilek dle celkového počtu zboží. 

 

Doručení produktů ihned k odeslání / produktů skladem

Produkty označené "K Odeslání" máme skladem a garantujeme jejich dodání do 2 pracovních dnů od provedení objednávky (v případě, že je celková částka objednávky hrazena platbou online, nebo je forma dopravy formou dobírky. Pokud zvolíte platbu převodem, bude vaše objednávka odeslána ihned po připsání částky na náš účet.

 

Doručení produktů  do 10 pracovních dnů

Produkty označené "Jsem k doručení do 10 dnů" pravidelně objednáváme a garantujeme jejich dostupnost a doručení do 10 pracovních dnů od provedení objednávky. Pokud objednáváte několik produktů a jeden z nich je označen jako  "Jsem k doručení do 10 dnů" bude vám celá objednávka doručena dohromady. 

Je celková částka objednávky za více jak 1800 Kč? 

V takovém případě vám zboží na naše náklady dopošleme ZDARMA

 

Osobní odběr

Máte cestu v okolí Brna, nebo bydlíte poblíž? Vyzvedntěte si pohodlňě a zdarma vaši objednávku na adrese 

Písečná 8, Brno-Tuřany,  620 00. Před vyzvednutím nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle + 420 608 664 402, nebo na email info@orient-food.cz s datem a přibližným časem vyzvednutí vaší zásilky (Osobní vyzvednutí vám vždy nejdříve potvrdíme).


  • Jak zaplatit arrow
    • Platba na účet

      Pokud si přejete zaplatit formou převodu na účet, jako variabilní symbol uveďte vždy číslo objednávky. Číslo účtu 670100-2208624495/6210 (M-Bank). Platbu prosím proveďte nejpozději do 4 pracovních dnů od provední objednávky.

    • Platba na dobírku

      Preferujte raději platbu při prevzetí? Vyberte si platbu na dobírku. Za zboží zaplatíte při převzetí od dopravce/ na místě vyzvednutí objednávky.

    • Platba na kartou

      Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku. Jedná se o nejrychlejší formu platby.

  • Vše o doručení zásilkyarrow
    • Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?

      Ihned po odeslání z našeho skladu, či předání zásilky na výdejní místo vám zašleme email kde můžete vidět stav své objednávky a také sledovat svoji zásilku.

    • Mám problémy s doručením

      Máte problém s doručením vaší zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktujte nás - postaráme se o to, aby vaše zboží bylo doručeno dle vašich .

  • Vše o vaší objednávce
    • Změna v objednávce

      Přejete si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakujte nás telefonicky, nebo na emailu po provedení vaší objednávky. Váš požadavek se pokusíme obratem vyřešit.

    • Odstoupení ve 14 denní lhůtě

      Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách

    • Poškozené zboží

      Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. V případě, že je zboží uvnitř balení poškozeno, zašlete nám prosím fotku na naši emailovou adresu info@orient-food.cz Poškozené zboží vám bude co nedjříve vyměněno, nebo vám budou vráceny peníze.

    • Nekompletní, nebo nesprávné zboží?

      Otevřeli jste zásilku a zboží, které jste si objednali chybí, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Snažíme se takovým situácím předcházet. Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.