Vše o nákupu

orient-food
 

Vše o nákupu 

Jsme největším e-shopem a od května 2019 také kamennou prodejnou s orientálními potravinami na našem trhu.

Na našem e-shopu můžete vybírat z více jak 1400 produktů s doručením do 48 hodin, nebo osobním převzetím na naší prodejně.

Možnosti doručení&ceny 

Zboží, ceny a dostupnost uvedené na E-Shopu nejsou součástí kamenné prodejny a negarantujeme jejich dostupnost v případě osobní návštěvy. Při převzetí objednávky máte samozřejmě možnost nakoupit další zboží.

 

Druh dopravy Cena dopravy při objednávce zboží 
nad 1799 Kč
Cena dopravy při objednávce zboží 
pod 1799 Kč
Dobírka
Osobní převzetí (Praha 7) ZDARMA ZDARMA /
Geis  ZDARMA 99 Kč 30 Kč
Geis - Slovensko 130 Kč 30 Kč Pouze platba předem

Zásilkovna (do 10kg)

ZDARMA 65 Kč 30 Kč
DPD - balík do ruky (do 10kg) ZDARMA 105 Kč 30 Kč
ČP-Balík do ruky (do 10 kg) ZDARMA 105 Kč 30 Kč

  

Ceny uvedené výše jsou dle standardního ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období, nebo konání speciální akce.
V případě že je celková váha zboží více jak 20Kg, zboží rozdělíme do 2 až 3 samostatných zásilek aby nedošlo k poškození. 

 

Doručení produktů ihned k odeslání&produktů skladem

Produkty označené "K Odeslání" jsou skladem a garantujeme jejich doručení do 2 až 3 pracovních dnů

od provedení a zaplacení objednávky. 

 

Doručení produktů  do 14 dnů

Produkty označené "Jsem k doručení do 14 dnů" pravidelně objednáváme a garantujeme jejich dostupnost a

doručení do 14 dnů. Po dokončení objednávky vás budeme informovat s přibližným datem doručení. 

 

Osobní odběr - Ortenovo Náměstí, Praha 7 

Od Května 2019 jsme se přestěhovali na novou adresu.

Nově si objednané zboží můžete vyzvednout přímo na prodejně Orientálních potravin na adrese Ortenovo Náměstí 27, Holešovice, Praha 7, 170 00.


  • Jak zaplatit arrow
    • Platba hotově

      Platba hotově je možná pouze v případě, že si objednávku převezmete na prodejně. Vyčkejte prosím na zprávu, že je vaše objednávka zabalena a připravena k převzetí. Zboží označené "K odeslání" zpravidla připravíme nejpozději do několika málo hodin

    • Platba na účet

      Pokud platíte převodem na účet, tak vám po dokončení objednávky zašleme zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

    • Platba na dobírku

      Preferujte za zboží zaplatit při převzetí od dopravce? Jako způsob platby zvolte "Dobírkou", za zboží zaplatíte hotově, nebo kartou při převzetí zboží.

    • Platba kartou Online (GoPay)

      Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku

  • Doručení zásilkyarrow
    • Jak se dozvím, že je objednávka připravena k převzetí na prodejně?

      Jakmile budeme mít objednávku zabalenou a připravenou k předání, budeme vás informovat telefonicky, nebo emailem. Vždy prosím vyčkejte na zprávu, že je objednávka připravena. Všechny objednávky zpracujeme nejpozději do 24 hodin.

    • Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?

      Ihned po odeslání objednávky vám zašleme email s číslem pro sledování zásilky.

    • Mám problémy s doručením

      Máte problém s doručením vaší zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktujte nás - uděláme vše proto, aby vám bylo zboží doručeno kdy se vám to bude hodit.

  • Vaše objednávka
    • Změna v objednávce

      Přejete si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakujte nás telefonicky, nebo na emailu. Váš požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.

    • Odstoupení ve 14 denní lhůtě

      Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách

    • Poškozené zboží

      Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud je některé zboží poškozeno, zašlete nám fotku na naši emailovou adresu info@orient-food.cz, poškozené zboží vám obratem vyměníme, nebo vám vrátíme peníze

    • Nekompletní, nebo nesprávné zboží?

      Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.

  • Registrace&Uživatelský účet
    • Proč se registrovat?

      Pro všechny registrované uživatele jsme připravili slevu 3%. Sleva ja platbá na všechno zboží a to bez ohledu na další probíhající akce "není li v podmínkách promo akce uvedeno jinak". Sleva je automaticky aplikována a to po úspěšném vyřízení první objednávky. Registraci jednoduše můžete provést ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.

    • Můj účet

      Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled vašich objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z vašich předchozích objednávek.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.