Vše o nákupu

Vše o nákupu
Jsme největším e-shopem a od května 2019 také kamennou prodejnou s orientálními potravinami na našem trhu.
Na našem e-shopu můžete vybírat z více jak 1400 produktů s doručením do 48 hodin, nebo osobním převzetím na naší prodejně.
Možnosti doručení&ceny
Druh dopravy | Cena dopravy při objednávce nad 1599 Kč |
Cena dopravy při objednávce pod 1599 Kč |
Dobírka |
---|---|---|---|
Osobní převzetí (Praha 7) | ZDARMA | ZDARMA | / |
Geis | ZDARMA | 95 Kč | 30 Kč |
Geis - Slovensko | 30 Kč | 130 Kč | Pouze platba předem |
Zásilkovna (do 10kg) |
ZDARMA | 65 Kč | 30 Kč |
DPD - balík do ruky (do 10kg) | ZDARMA | 105 Kč | 30 Kč |
ČP-Balík do ruky (do 10 kg) | ZDARMA | 105 Kč | 30 Kč |
Ceny uvedené výše jsou dle standardního ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období, nebo konání speciální akce.
V případě že je celková váha zboží více jak 20Kg, zboží rozdělíme do 2 až 3 samostatných zásilek aby nedošlo k poškození.
Doručení produktů ihned k odeslání&produktů skladem
Produkty označené "K Odeslání" jsou skladem a garantujeme jejich doručení do 2 až 3 pracovních dnů
od provedení a zaplacení objednávky.
Dostupnost zboží&ceny na prodejně
Zboží, ceny a dostupnost uvedené na E-Shopu nejsou součástí kamenné prodejny a negarantujeme jejich dostupnost v případě osobní návštěvy. Při převzetí objednávky máte samozřejmě možnost nakoupit další zboží.
Doručení produktů do 14 dnů
Produkty označené "Jsem k doručení do 14 dnů" pravidelně objednáváme a garantujeme jejich dostupnost a
doručení do 14 dnů. Po dokončení objednávky vás budeme informovat s přibližným datem doručení.
Osobní odběr - Ortenovo Náměstí, Praha 7
Od Května 2019 jsme se přestěhovali na novou adresu.
Nově si objednané zboží můžete vyzvednout přímo na prodejně Orientálních potravin na adrese Ortenovo Náměstí 27, Holešovice, Praha 7, 170 00.
- Jak zaplatit
- Platba hotově
Platba hotově je možná pouze v případě, že si objednávku převezmete na prodejně. Vyčkejte prosím na zprávu, že je vaše objednávka zabalena a připravena k převzetí. Zboží označené "K odeslání" zpravidla připravíme nejpozději do několika málo hodin
- Platba na účet
Pokud platíte převodem na účet, tak vám po dokončení objednávky zašleme zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.
- Platba na dobírku
Preferujte za zboží zaplatit při převzetí od dopravce? Jako způsob platby zvolte "Dobírkou", za zboží zaplatíte hotově, nebo kartou při převzetí zboží.
- Platba kartou Online (GoPay)
Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku
- Platba hotově
- Doručení zásilky
- Jak se dozvím, že je objednávka připravena k převzetí na prodejně?
Jakmile budeme mít objednávku zabalenou a připravenou k předání, budeme vás informovat telefonicky, nebo emailem. Vždy prosím vyčkejte na zprávu, že je objednávka připravena. Všechny objednávky zpracujeme nejpozději do 24 hodin.
- Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?
Ihned po odeslání objednávky vám zašleme email s číslem pro sledování zásilky.
- Mám problémy s doručením
Máte problém s doručením vaší zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktujte nás - uděláme vše proto, aby vám bylo zboží doručeno kdy se vám to bude hodit.
- Jak se dozvím, že je objednávka připravena k převzetí na prodejně?
- Vaše objednávka
- Změna v objednávce
Přejete si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakujte nás telefonicky, nebo na emailu. Váš požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.
- Odstoupení ve 14 denní lhůtě
Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách
- Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud je některé zboží poškozeno, zašlete nám fotku na naši emailovou adresu info@orient-food.cz, poškozené zboží vám obratem vyměníme, nebo vám vrátíme peníze
- Nekompletní, nebo nesprávné zboží?
Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.
- Změna v objednávce
- Registrace&Uživatelský účet
- Proč se registrovat?
Pro všechny registrované uživatele jsme připravili slevu 3%. Sleva ja platbá na všechno zboží a to bez ohledu na další probíhající akce "není li v podmínkách promo akce uvedeno jinak". Sleva je automaticky aplikována a to po úspěšném vyřízení první objednávky. Registraci jednoduše můžete provést ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.
- Můj účet
Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled vašich objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z vašich předchozích objednávek.
- Proč se registrovat?