Vše o nákupu

orient-food
 

Vše o nákupu na Orient-food.cz

Jsme největším e-shopem a od května 2019 také kamennou prodejnou s orientálními potravinami na našem trhu.

Na našem e-shopu můžete vybírat z více jak 1400 produktů s doručením do 48 hodin, nebo osobním převzetím na naší prodejně.

Možnosti doručení&ceny 

Druh dopravy Cena dopravy při objednávce
nad 1799 Kč
Cena dopravy při objednávce
pod 1799 Kč
Dobírka
Osobní převzetí (Praha 7) ZDARMA ZDARMA /
Geis  ZDARMA 89 Kč 30 Kč
Geis - Slovensko 30 Kč 130 Kč Pouze platba předem

Zásilkovna (do 10kg)

ZDARMA 70 Kč 30 Kč
DPD - balík do ruky (do 10kg) ZDARMA 95 Kč 30 Kč
ČP-Balík do ruky (do 10 kg) ZDARMA 95 Kč 30 Kč

  

Ceny uvedené výše jsou dle standardního ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období, nebo konání speciální akce.
V případě že je celková váha zboží více jak 20Kg, zboží rozdělíme do 2 až 3 samostatných zásilek aby nedošlo k poškození. 

 

Doručení produktů ihned k odeslání&produktů skladem

Produkty označené "K Odeslání" jsou skladem a garantujeme jejich doručení do 2 až 3 pracovních dnů

od provedení a zaplacení objednávky. 

  

Dostupnost zboží&ceny na prodejně

Všechny nabízené produkty, skladové zásoby a jejich ceny se vztahují pouze na nabídku E-Shopu. 

V případě osobní návštěvy nemůžeme aktuálně garantovat dostupnost produktů a jejich cen. 

 

Doručení produktů  do 14 dnů

Produkty označené "Jsem k doručení do 14 dnů" pravidelně objednáváme a garantujeme jejich dostupnost a

doručení do 14 dnů. Po dokončení objednávky vás budeme informovat s přibližným datem doručení. 

 

Osobní odběr - Ortenovo Náměstí, Praha 7 

Od Května 2019 jsme se přestěhovali na novou adresu.

Nově si objednané zboží můžete vyzvednout přímo na prodejně Orientálních potravin na adrese Ortenovo Náměstí 27, Holešovice, Praha 7, 170 00.


  • Jak zaplatit arrow
    • Platba hotově

      Platba hotově je možná pouze v případě, že si objednávku převezmete na prodejně. Vyčkejte prosím na zprávu, že je vaše objednávka zabalena a připravena k převzetí. Zboží označené "K odeslání" zpravidla připravíme nejpozději do několika málo hodin

    • Platba na účet

      Pokud platíte převodem na účet, tak vám po dokončení objednávky zašleme zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

    • Platba na dobírku

      Preferujte za zboží zaplatit při převzetí od dopravce? Jako způsob platby zvolte "Dobírkou", za zboží zaplatíte hotově, nebo kartou při převzetí zboží.

    • Platba kartou Online (GoPay)

      Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku

  • Doručení zásilkyarrow
    • Jak se dozvím, že je objednávka připravena k převzetí na prodejně?

      Jakmile budeme mít objednávku zabalenou a připravenou k předání, budeme vás informovat telefonicky, nebo emailem. Vždy prosím vyčkejte na zprávu, že je objednávka připravena. Všechny objednávky zpracujeme nejpozději do 24 hodin.

    • Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?

      Ihned po odeslání objednávky vám zašleme email s číslem pro sledování zásilky.

    • Mám problémy s doručením

      Máte problém s doručením vaší zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktujte nás - uděláme vše proto, aby vám bylo zboží doručeno kdy se vám to bude hodit.

  • Vaše objednávka
    • Změna v objednávce

      Přejete si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakujte nás telefonicky, nebo na emailu. Váš požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.

    • Odstoupení ve 14 denní lhůtě

      Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách

    • Poškozené zboží

      Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud je některé zboží poškozeno, zašlete nám fotku na naši emailovou adresu info@orient-food.cz, poškozené zboží vám obratem vyměníme, nebo vám vrátíme peníze

    • Nekompletní, nebo nesprávné zboží?

      Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.

  • Registrace&Uživatelský účet
    • Proč se registrovat?

      Pro všechny registrované uživatele jsme připravili slevu 3%. Sleva ja platbá na všechno zboží a to bez ohledu na další probíhající akce "není li v podmínkách promo akce uvedeno jinak". Sleva je automaticky aplikována a to po úspěšném vyřízení první objednávky. Registraci jednoduše můžete provést ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.

    • Můj účet

      Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled vašich objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z vašich předchozích objednávek.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.